Thursday, December 8, 2011

Maafkan saya sebab saya takut gelap.. ^^


A.
Maafkan saya KALAU NANTI bile dah tibe waktu tido, saya mesti tak tutup lampu, kalau awak tutup lampu tu mesti saya akan pasang semula.
Maafkan saya sebab dulu awak kat rumah awak tutup je semua lampu bile tibe waktu tido, tapi KALAU NANTI kat rumah ni dah memang tak pernah lengang dengan sinaran lampu kat setiap sudut.
Maafkan saya KALAU NANTI rumah tibe-tibe blackout, mesti awak jadi orang yang paling tak senang duduk tengokkan gelagat saya yang tak selesa.
Maafkan saya KALAU NANTI saya banyak susahkan awak sebab saya takutkan gelap.


*tibe2 je terfikir..macam mane lah zaujah saya nnti nak tahan dengan sy yg mmg takutkan gelap..sebab baru2 ni saya macam perasan, sume org bile tido,dorg sume suke gelap2 bau sedap tido. as for me, no way,memang tak boleh tido.so..de sesape yang ley tolong bagi solution x.? mane la taw nanti bakal menyusahkan orang,..ke cmne.? (^_^)

6 comments:

  1. Practice makes perfect, jadi prektis tido dlm gelap la ye.hehee.tp knape eh takot gelap?

    ps : ingatkan penulis ni perempuan, tp bace 'zaujah saya' baru tau ni laki.jarang laki tkot gelap ni.hehee :)

    ReplyDelete
  2. @merah....

    hoho...mcm mne nk prektis ye..? ley prektis2 jge ek..huhu

    memang lelaki jrang takotkn gelap..yg jarang tu lah sy..what can i do kan.. ^^

    ReplyDelete
  3. lucu jugak sy baca post ni..sy pompuan ...tidur pun bukak lampu...maybe sbb takut gelap tp sbb utama habit...apapun cube awk guna lampu tidur dulu ke....takpun lampu yang malap2 skit ...cubalah...insya'allah awak boleh

    ReplyDelete
  4. haa..btul tu..,cbe try gne lmpu tdo yg cute2 tu...kire xde laa glp mne... ;)

    ReplyDelete
  5. hoho....sgt time kseh sbb byk bg suggestion yg bernas...kdg tu xpnh trfikir sbb nye layan sgt p'saan takut gelap ni...insyaAllah akn dicube... (^_^)

    ReplyDelete