Sunday, April 17, 2011

Spring,,Summer,test,final ....


Assalamualaikum wbt, bile dah bertukar musim kebiasaan nye memang macam-macam datang, demam, sakit kepale, batuk , selsema dan macam-macam lagi. Sekarang dah masuk musim bunga, tak lame lagi tibelah musim panasa ataupun istilah arab nya soifi. 
  
Kedua musim ni memang antara musim yang digunekan kebanyakan manusia untuk mengembara melihat ciptaan Allah swt yang begitu indah, dengan warna-warni bungaan dimane-mane saje yang menenangkan hati sesiapa yang melihatnya. Senyuman kan terukir di wajah-wajah insan-insan pengembara ini apabila melihat keindahan alam ini.

Namun begitu lain pula ceritanya dengan penulis yang langsung tak dapat menghadiri kuliah seharian, beginilah nasibnya bila kesihatan tidak dijage dengan elok. Kebetulan esok ada test 2 untuk subjek insurans dan syarikat. semoga diberikan tenaga dan kesihatan yang cukup untuk menghadiri test esok.

Final Exam pun nak dekat dah. Kemungkinan pertengahan bulan mei, sebulan lagi ni tapi persediaan masih tak mantap lagi. Harap dari hari ke hari semakin terisi mase dengan usaha memantapkan persediaan untuk final exam yang akan menjelang tibe nanti.

Defeat 'em so that we can't be defeat by 'em (",)

No comments:

Post a Comment